2016. szeptember 1., csütörtök

Várakozva

Sikerült és óvónő leszek. Most itt várok kerekiben, elhoztam a mappát amit az iginővel megbeszéltünk még régebben. A titkárnő olyan bunkó hogy meg vagyok még mindig lepődve, meg lesokkolva, meg ilyenek. A kis román tanárnők az egyedüliek akik így jó fejek velem, edig én tényleg kedves vagyok (mint ugye mindíg), lehet Andi miatt ilyenek velem? Valószínű, hogy igen, mert ugye ő ihtt lakik Kerekiben Kereki.....elmentem inni egy coffeetogooo-t amit itt ilyen

És ráadásul még gyenge is. :p
A Kerekiek az utcán csak néznek, a kávéfőző lány meg is kérdezte h ugye nem ide való vagyok. :D
Amiközben ittam a kavémat ami cseppett sem esett jol egy lany odajott a "teraszra" es az eppen a reggeli rovid italukat kortyolgato bacsikhoz ment, es megkerte oket h egy ugyben menjenek neki tanuskodni Mihályfalvára. Részletezte is, igen súlyos es számára fontos dologról van szó. S erre az alkesz bácsi mit reagált? Na mit?
- Hát, akkor mdg kell borotválkozzak ma.
Mondja ezt a már már Mikulás szakálra emlékeztető bozontos és ápolatlan  hatalmas szakálla mögül.
Várom, h h s mint lesznek a dolgok. Hogy ezentul ilyen bunko lesz e velem mindenki azert mert kituztem magam ele egy celt es sikerult megvalositanom? Persze tudom h ok ezt nincs honnan tudjak, de akkor is....
Várom kiváncsian h az iginő vajon kedves lesz e most is, mert amugy mindig sz és szimpi meg hasonlók....legalább ő, meg a kis román tanárnők akik rám rám mosolyognak itt a tanáriban várakozva, ők tudják, sejtik, hogy mi ez most. És jol esik, eehnagyonjol. Multikulti meg emberseg szempontjábol is, főleg itt Kerekiben, ahol nincsenek amugy románok, csak többnyire bunkó, egymást aláásó és ha nem igy akkor k3pmutatóó és a hátad mögött kibeszélő magyarok.l


A VÁRTNÁL JOBB FEJLEMÉNYEK
Az igazgatónő igazán kedves, nyilvánosan többször is megdicsért, s olyan de olyan jól esett, akkor, ott a gyűlésen hogy arra nincsenek is szavaim. Persze ilyen eltúlzott, felnagyított dicséretek voltak, de azért a szándék nagyon nagyon jól esett. Közben kiderült, hogy Andi kapott Kerekiben munkát mint óvónő, tehát még én tettem neki szivességet hogy elmentem vizsgázni és elfoglaltam az asszonyvásárai helyet, így már nem kell navétáznia, így már nincs miért lelkifurim legyen. :D Igaz még mindig épp, hogy vissza köszön, s nem értem végülis hogy miért, de igazából már nem is érdekel. :)
S amikor indultam haza szembe jőtt velem a titkátnő és elnézést kért.  amiert goromba volt, meg azért is, hogy nem mondott meg mindent pontosan, részletesen a reggel, . Elkertem a tel számát, mert be kell vigyek még ezt azt az angazsáláshoz :p s amikor pötyögtem be a számát remget a kezem, erre ő:
- Az ideg?
- Nem, valoszínű, hogy magnézium hiány.
- Ja, az más, mert neki az ideg miatt remeg a keze.
Tehát már mindent értettem, valószínű reggel épp idegállapotban volt s azért viselkedett annyira, annyira bunkón....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése