2016. szeptember 8., csütörtök

K A SZ I ?

Kerekiben voltam gyűlésen, amikor észre vettem ezt a padba vésett cuccot. Mert hirtelen nem tudtam elképzelni, hogy mi a csudát jelenthet. Rövidítés lenne, vagy valami kedvenc együttes név, tényleg elkezdtek pörögni az agytekervényeim, hogy kiderítsem ezt a kis rejtélyt. S egyszer hirtelen bevillant, rájöttem, megoldottam. :D
Eszembe jutott egy fiúcska a falunkból aki szintén abba a suliba jár, s lehet, hogy már ült is ott ahol akkor én. S ő ugye szegény az összes füzetére helytelenül írta rá a nevét. Meglepett a dolog, mert tényleg cseppett sem bonyolult a neve, s ráadásul nem is jacobs.
Szóval eme kitérővel rájöttem a padba vésett üzi jelentésére...GAZSI. :)
Mondjuk lehet létezik KASZI nevű együttes, igazából titkon, lelkem mélyén nagyon, nagyon örülnék annak ha létezne....mert ez így, elég szomorú és elkeserítő....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése