2016. szeptember 7., szerda

Ireality show? :p

Ma, az egyik székelyhídi bankban várakozva olyan érzésem volt mintha a Kisváros és a Munkaügyek keverékének paródiájába csöppentem volna.
Nem gondoltam volna, hogy a valóságban van ilyen, de van. :p

- Amikor leülök a bankos nőcihez, aki kiskosztümben, épp eszeget valamit, de nem gond, nem zavar emberből van, megéhezett, természetesen megértem. :) Elmondom mit szeretnék majd zavartan megkérdezi tőlem, hogy nagyon érződik e a hagymaszag rajta...Én erre természetesen azt mondom, hogy nem, de közben tudom, hogy allergiás vagyok, és nem igen érzekvén most semmit, de megnyugtatom, hogy nem . Látom, hogy nem lehettem túl meggyőző, mert egy hatalmas nagy papír kupac közepéről kihúz két kekszet és elkezdi csócsálni, miközben magyarázkodik, hogy avinettés kenyér akedvence s nem tud ellenállni Felajánlom, hogy van rágcsim ha gondolja, de amúgy neki is van..csak akkor minek a keksz???:p
- Persze pont akkor fagy le a rendszer mikor én ott vagyok...telefonáltak már az infósoknak, azok meg vissza, de addigra már minden működik, de még nem teljesen jól,de ők azt mondják azért Mariusnak h minden oké. :p Mert ők pozitívak. :)
- közben hallom, hogy a kasszásnő beszélget valakivel ( mert ebben a bankban mindenki ismer mindenkit, itt keresztnevén szólítják azt aki betéved, én persze idegennek számítok, de amikor fizus kártyát akarok csináltatni és odaadom a személyimet, megkérdezi a vinettés ,kedves, szimpi nőci, hogy a kereki iskolában fogok dolgozni ugye...s én meg csak csodálkozom, hogy ezt meg honnan tudja, miből gondolja :p ).
Szóval szóba kerül vmi idős néni, aki a kasszásnő szerint vagy 100 éves lehet, a többiek állítják h nincs annyi, a kliens aki szóba hozta, az is 90-nek saccolja az illetőt. Ki lett fizetve a kifizetni való, a kasszásnő beszélgető partnere tovább állt, majd kb 5 perc után közli hangosan a pénzbeszedős néni, hogy megtalálta a rendszerben az illetőt és 1931-ben született. :D
- Megtudom egy betévedt városlakótól,akit szintén ismernek az alkalmazottak, hogy megduplázódott a dubák biztosítása.
- kitárgyaltuk, hogy nekem tuti nem lesz nyugdíjam.
Olyan kedves mindenki, és nem csak úgy tesznek mintha, hanem tényleg azok.
- A szimpi szemüveges nőci észre veszi hogy a kint lévő ATM előtt ott fekszik az a kutya amit ő adott valami papnak. A kutya  szerinte fáradt, kimerült és sántít, felhívja a papot hogy jojjon érte. 8 perc elteltével ott a pap a kutyáért, beköszön, majd tovább áll a sántító kutyával a hóna alatt. Mindenki mosolyog, mindenki közvetlen. Megjavul a rendszer, lassan készen amiért mentem. Szólok a szemüveges nőcinek, hogy megkaptam az értesítő smst, erre ő:
- De jó úgy örülök.
- Én is. -Válaszolok neki, de olyan közvetlen volt végig, hogy természetesnek vesszük, hogy tegeződünk. :)
Időközben kidugult az orrom és állatira hagyma szag van.:D
Jó azért, hogy tegnap túl sokan voltak Váradona bankban és nem volt türelmem akkor, ott, azokhoz a szürke, nagyvárosi , rideg robotokhoz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése