2016. szeptember 2., péntek

Eltelt

Én annyira, de annyira fáradt voltam tegnap, hogy semmi kedvem nem volt menni  az 1. Érmelléki Népművészeti Táborba. Pedig jó kezdeményezésnek tartom meg minden, csak na. Azonban Béla megigérte a kicsiknek, s mikor haza értem Kerekiből már nem volt visszaút, mennünk kellett, hiszen tudtam hogy jól fogják érezni magukat.
Plusz bertalanatilla is ment citerazni s nyagatott o is h menjek vele enekelni. Pedig már tényleg nem akarom ezt, nincs hozzá kedvem meg erőm. Már amikor ott voltunk tudtam hogy nincs visszaút, énekelnem kell. De sem a dalokat, sem pedig semmit egyeztetni és megbeszélni vele nem volt hangulatom...lesz ahogy lesz alapon álltam ki a lurkók elé, akik ugye nem tehetnek mindarról ami épp bennem kavarog...sem Atilla...hát ilyen lett, eltelt, túl vagyok rajte. S hiába mondom Atillának hogy én tényleg többet soha, nem akarja megérteni... Szóval eltelt, s ez a lényeg. :)
Az én kicsikéim meg tényleg jól érezték magukat, meg megismerkedtem egy rakás jó fej emberkével, s a végére egyáltalán nem bántam meg hogy elmentünk. :)

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1134163606642295&id=1096769150381741





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése