2016. augusztus 21., vasárnap

Véletlenek

A tegnapi napom a véletlenek sorozatának köszönhetően vált igazán teljessé.
Amikor a Királyhágón olyannokkal cseverészek akik Váradiak és látásból épp, hogy köszönő viszonyban vagyunk. De mégis elbeszélgetünk, hiszen mondhatjuk azt, hogy egy helyről jövünk és ugyan oda tartunk. Van közös célunk, ott lenni Ákos koncertjén. Annyira jó volt ezt megélni. :)
Természetesen maga a koncert ultra hiper szuper jó volt. Én nem is emlékszem, hogy mikor tudtam magam utoljára ennyire elengedni. Véletlenül pont vagány helyre álltunk, s akik körülöttünk voltak annyira édesen és nagylekűen, a koncert egész ideje alatt ügyeltek arra, hogy nekem maradjon helyem táncizni. :D
Számítottam arra, hogy teljesen más hangzása lesz a daloknak élőben, azonban arra egyáltalán nem, hogy Ákosnak köszönhetően teljesen áttudom majd adni magam az "elektronikának" :p Zseniális volt ahogyan feldolgozta a saját számait, tucc tuccosítva azokat úgy, hogy eszméletlenül jóra sikeredjenek.
Persze az annyira nem jött be, hogy igen sok Bonanza banzáj számot raktak be a végére, s azokat ugye nem igen ismerem. De úgy tettem, hogy ők élvezik, hát akkor megpróbálom élvezni én is őket. És sikerült. :)
Érdekes véletlen még az is, hogy ma épp mondtam Bélának hogy az Adj hitet sikeredett a legvagányabbra, s be jó lenne újra mdghallgatni "úgy" ahogyan ott elhangzott. S láss csodát, pont azt a számot osztották meg élő adásban a facen a KMN szervezői. :D
Szeretem a véletleneket!
Szeretem a véletleneket, pedig TUDOM, hogy igazából nincsenek is véletlenek. TUDOM, hogy soha semmi sem történik ok nélkül, csak úgy ni, véletlenül. :)






(Ha idén még sikerülne eljutnom, persze teljesen "véletlenül" egy Vad Fruttik koncertre, na az lenne aztán még a csudajó :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése