2016. augusztus 10., szerda

Felpörögve???

Amióta tanulgattam és közben szükségét éreztem, hogy tompítsam a kicsik által keltett alapzajokat, újra "rászoktam" a zenehallgatasra. Persze csak füllhallgatóval, mert nem minden zenéről gondolom azt, hogy jó a manókáimnak ha hallják.
De ennek amúgy örülök is, mert mindíg úgy voltam vele, hogy egy egy dalhoz tudtam kapcsolni egy adott hangulatot, állapotot, érzést. Tegnap, meg ma is ez a sláger

Persze nem mintha mostanában annyira nagyon fel lennék pörögve, sőőőt. Csak úgy bejött a lejatszási listán, s akkor ismétlőre tettem, és így. Lehet azért, mert van benne olyan is, hogy "Nem kéne" és ez olyan bihariasan hat számomra, kéne, kellene, kék (de nem a szín, mert az ugye kík), és ebben vagyok most, meg végülis voltam is mindíg. Sokszor utalom, de most jól esik ezt, így hallgatni.
Lényeg ami a lényeg cseppet sem vagyok felpörögve, pedig most van az a hangya vs tücsök időszak, amikor én vagyok a hangya és mindent amit a kertben találok, vagy Béla behoz a kertből elteszem, befőzöm, kifőzöm , fagyasztom, szörpözöm, stb stb. És nincs erőm meg kedvem az ilyesmihez, de közben meg jó is, hiszen : jó az ha van mihez nyúlni télen...Mert közben meg tavaly is ültettünk egy csomó paradicsomot, még darálót is vettünk hozzá hogy ne kelljen kinlódjak a paszírozással úgy mint tavaly előtt, és egyszerűen nem értek be a paradicsomok. Volt rajta egy rakás zölden, s egyszercsak eltüntek...Akkor ott van a borsó ügyis. Hogy tavalyelőtt nem volt fagyasztónk, mert ugye elromlott a hűtő pedig volt egy csomó, tavaly pedig azután romlott el a fagyasztó miután belevoltak rakva az éjjelente kibontogatott borsók és zöldpaszulyok....mikor tettem volna be a legfrissebb adagot akkor szembesültem azzal, hogy amit megfőzve fagyasztottamfagyasztottam le az bepenészedett, amit meg nem az pedig kicsirázott. Én utana még hetekig majdnem sírtam amikor csak eszembe jutott...
Szóval lehet ezért sincs idén akkor nagy kedvem a betevősdihez...mert az előző tapasztalataim azt mutatják, hogy úgysem sikerül majd...Jó a lekvárok, gyümibefőttek, szörpök mindíg jól sikerülnek amúgy, szöval nem panaszkodom.
Csak jobb lenne ha kicsikét, valahogy jobban felpöröghetnék. Csak azért, hogy nekem jobb legyen, hogy nagyobb kedvel és lendülettel csinálgassam mindazt amit ígyisúgyis meg kell csináljak.
Szóval most inkább úgy vagyok, hogy legyintve azt mondom, hogy: Ahhh, s azt amit Boró szokott: "Csukd be magam után az ajtót!!!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése