2016. augusztus 11., csütörtök

A zegyetem.

No, végül bejutottam ingyenes helyre meg minden, kár is volt annyit izguljak e miatt. S már nem is lényeges, igazából csak addig volt az ameddig azt hittem, hogy nem jutottam be, mindenki más pedig azt, hogy csak mondom, hogy beiratkozok s közben nem is és ezért nem vagyok azon a listán. Amire amúgy csak véletlenül nem kerültem fel első körben. Szóval már mindez mindegy, lényegtelen, már nem fontos.
Ma összefutottam az utcán Ádám bácsival, kis kedves és érdeklődő mindíg, meg látszik, hogy nemcsak érdeklődik hanem valóban érdekli is, hogy mi van velünk. S közölte velem az egyetemezéssel kapcs, hogy ő nagyon örül, hogy túl vagyok a versenyvizsgán, s ilyenek DE nagyon félt nehogy elbutítsanak, megváltoztassanak majd engem ott a fránya egyetemen...:))
Milyen kis aggódó...:D
Persze megnyugtattam meg minden. ;)
Tehát, nem az a lényeg, hogy egyetemezni fogok, hanem az, hogy vigyázzak nehogy belehülyüljek majd mindabba ami ősztől elkezdődik...

Amúgy ezt hallgattam épp akkor amikor megláttam a nevemet a listán, hogy a 25 helyre jelentkező 29 emberkéből 7. vagyok (Pontosabban az Öngyötrő-t) majd ha egyszer évek múltán vissza olvasgatom az itt leírtakat jó lesz meghallgatni "úgy" is. ;)
Ami a legeslegdurvább az egész történetben az igazából az, hogy kiderűlt, hogy mind a 29 személy bejutott, az amúgy meghírdetett 25 helyre. Azért, hogy legyen nagyobb létszám, azért, hogy fizessenek minél többen...hányinger ez az egész zegyetem, egyetemesen butítják le a fiatalokat hogy akkor vagy valaki, akkor leszel sikeres ( a celesticaba, vagy a dong-yangba majd) ha anyádék kiperkálnak , neked frissen leérettségizettnek, évi 2.500 lejt. Azért, hogy aztán, a legtöbb esetben, az égegyadtavilágon semmit ne érj vele. Hmmmmmhmmmm ....lehet mégis csak tud valamit ez az Ádám bácsi.t

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése