2016. augusztus 19., péntek

Most így...

Amikor Pádison voltunk épp gyümölcs napom volt. S poénból már reggel Vad Fruttikat hallgattam, aztán odafelé az úton végig. Mindeközben rákellett jönnöm, hogy ez az együttes számomra AZ együttes. (Soha nem voltam az a nagy rajongó típus, hogy együtteses pólóm legyen vagy hasonlók, még a Depresszió az a banda akikkel ennyire azonosulni tudtam mint ezekkel a frutikkal, de ugye a Depresszió is elég gáz együttes név, főleg ha kamaszként aggattam volna magamra egy ilyen feliratú felsőt a liciben pl. Amúgy meg Depresszió koncin sem voltam még soha. Végülis nem is annyira vonzanak a koncertek, rossz élményeim vannak  a Szebeni Scorpionsról, s szerintem azért. Rossz, de azért felejthetetlen emlékeim. S nemis magáról a koncertről hanem az oda jövet-menetről. De mostanában olyan mehetnékem van. Lehet azért, mert falun lakunk, elszigetelve, de lehet nem. Szóval nem tudom végülis miért. Csak néhány kedvencemet szeretném élőben is látni zenélgetni, meg a hangulat, s ilyesmik...)
Persze béna a nevük, nagyon, nagyon béna, de ez már csak részlet kérdés. Mindenesetre felkerültek a konci bakancslistámra. Ott kell lennem valamikor, valamelyik koncertjükön!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése