2016. augusztus 2., kedd

Kezem a kezed közé.

Tegnap délután épp énekelgettem valamit, ami amúgy nem meglepő, mert aki ismer az tudhatja, hogy én általában mindíg énekelek valamit.
De most Boróka megkért arra, hogy ne azt énekeljem amit, hanem a "kezem a kezed közé"-t. Jó, jó, ismerős meg minden, tudtam hogy annyira ismerős, hogy tuti tudnám énekelni, meg lehet szoktam is...de egyszerűen nem jutott eszembe, hogy melyik dalt kéri tőlem a kicsilány...
Most pedig fürdenek, megint épp dúdolok valamit, s Boró megint a kezem a kezed közét kéri. Feladtam az agyalást, kigugliztam, persze elsőre kiadta a Hétköznapit. Elkezdtem énekelni, s akkor Nimród közölte velem nagy büszkén, hogy ő végig tudta, hogy Boró melyik dalt kéri eléneklésre...s folytatta az éneket ott ahol én abba hagytam.
Én meg azt sem tudtam, hogy ők hallották valaha...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése