2016. október 8., szombat

Miért kell hogy szeressem éltessem, keressem? Így is veszett a világ .Elveszett.

https://youtu.be/0VYPznNDe8s

Már megint csak én nem értem?

Mondjuk inkább hiszem azt, hogy nem értem vagy csak nem akarom érteni, esetleg azt, hogy nem érdekel. De azért persze mégis érdekel...de nem alkotok hangosan véleményt, hiszen szerintem én amúgysem értem.
De nem ezt a bevándórlásos dolgot nem értem, hanem az inkább az embereket nem, a népet, a tömeget. Annyira birkák és annyira irányíthatóak. A többség torkán szinte bármit lenyomhatnak úgy hogy ők mindehhez mosolyognak és bólogatnak.
De van egy másik kategória is, azok akik mindenhez értenek, de most és főleg ehhez. Véleményük van vállalják és vallják azt amit. S közben beskatujazzak magukat, úgy hogy észre sem veszik, hogy pont abba a csapdába esnek mint ami ellen "küzdenek". Persze csak szóban, mert tenni ha akarnának sem tudnának mit, meg végülis minek...
Számomra ez az egész olyan, hogy azért van, hogy ne legyen időnk arra, hogy egymásra, a szűkebb kapcsolatainkra koncentráljunk. Nem jut idő szeretni, megtanulni szeretni, elterelődik a figyelem arról, hogy akarjunk egyáltalán szeretni és szeretve lenni.

De ezt amúgy megint csak én nem értem, de már ez engem sem izgat már, mert ha izgatna sem tudnék sokat tenni. Tehát arra koncentrálok amit képes vagyok irányítani, kézben tartani, talán megoldani és kezelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése