2016. október 2., vasárnap

"Anya bínázik"

Amikor hosszú, hosszú idő után kedvem támad meggyes muffint sütni, és elhatározom, hogy tökéletesre fog sikeredni, meg ugye amúgyis ez a specialitásom, ráadásul ezért magvaltam ki nyár elején azt a sok, sok meggyett. A kicsik még diót és mogyorót is törtek, hogy még tökéletesebb legyen. Azonban, hogy hamarabb elkészüljenek ezek az incsi-fincsi kis sütemények én azt a döntést hozom, hogy 180-ról felviszem a sütő hőmérsékletét 200°-ra, s amikor 10 perc múlva pittyeg a sütő én meg belepillantok, sajnálkozva tapasztalom, hogy valami nem stimmel.

:D
Amikor nem azt mondom, hogy odaégett, hanem inkább azt, hogy ropogósabb lett a kelleténél. :p
Hát igen, EZ az én specialitásom. S közben fontolgatom, hogy fel kellene töltenem a fotót a facere, mert ugye a facebookon minden háziasszony csodaszép, kreatív és tökéletes ételeket főz/süt és oszt meg az ismerőseivel...minden háziasszony, csak én nem. Most vagy nem vagyok háziasszony, vagy nem tartozok a "minden" kategóriába.
De lényegtelen amúgy, kicsit ropogós, de azt mondják a kicsik, hogy finom...s ez a leglényegesebb, hogy van akinek EZ és ÍGY a csodaszép és a tökéletes. Mindenki mas meg rakja fel a facere a vasárnapi menüjét, én tuti nem fogom. Aki számít az úgyis megkóstolhatja majd előbb, utóbb. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése