2016. október 17., hétfő

Boldogság az amikor...

- Boldogság az, amikor augusztusban kinézek egy táskát, meg rendelem, várom, várom, s amikor hív a futár pont nincs senki otthon. Aztán egy hét elteltével bemegyek a Cargushoz és kiderül, hogy nem lett vissza küldve a csomagom, de az ott dolgozó csajok hiába keresik de sehol sem találják. És annyiban marad a dolog, és nekem még mindíg kell táska...és ma éjfélkor küldi tesókám a linket, hogy megint van ugyanaz a táska, már nem érdekel az ára, nekem az kell!!! ( mert augusztusban leárazáskor rendeltem), és meglátom, hogy mést annál is olcsóbb, és megrendelem, és most várok, várok, és H&M < 3
- Boldogság az, amikor felpróbálok egy kabátot amiről szemre úgy saccolom, hogy nekem kicsi, de mégis felpróbálom, és simán feltudom húzni , és jól áll, és tetszik is, és meglátom , hogy S -es, és tudom, hogy valamit elírhattak, vagy félre van méretezve, ee most, ez cseppett sem számít. :p
- Boldogság az, amikor...ahhh nem, mára ennyi jutott meg a temérdek, teljesen fölösleges papírmunka, meg az, hogy csupa zsúfolt minden, oly sok hosszú, a gyerekekkel, itthon eltöltött év utan, és fáradt vagyok, és kimerült vagyok, és mégis valohol élvezem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése