2018. január 7., vasárnap

Furcsa szemmel néztem mindig azokra, akik valamit gyűjtenek. Értelmetlennek látom azt ha valaki valamit tudatosan beszerez aztán tárol csupán azért, hogy gyönyörködjön bennük.
Mondjuk fiatal koromban én is hozzá fogtam szalvétákat gyűjteni, mert azok olyan szépek. De idővel úgy alább hagyott a lelkesedésem.
Viszont, most ősszel mikor beköszöntött a hűvösebb idő, elővettem a sálaim egy részét s örültem is, hogy végre sálhordósra fordult az idő, hiszen szeretem a kiegészítőket, hogy ezért szeretem a sálakat is. :)
Szóval, elővettem egy doboz sálat, aztán még egyet, s majd még egyet. Aztán mikor a téli kabátokat pakolgattam találtam még egy kisebb zacskó vastag, kötött sálat. No, az volt az a pont amikor megdöbbentem egy kicsit. Lesokkolt, hogy: "hmmm bakker, hogy lett ennyi sálam." Rájöttem, hogy nem szokványos mennyiségű sál van a birtokomban, arra gondoltam, hogy lehet ez már gyűjtésnek számít. Lehet, hogy mániákus sál gyűjtő lennék?
Ma össze számoltam őket. 34 darab van úgy, hogy kiselejteztem őket. Így összeszámolva  nem is olyan sok. Ha pl 50-nél több sálam lenne akkor az már gyűjtésnek számítana, de 34 az nem. S különben is, szerintem az nem is számít gyűjtésnek ha nem tudatosan veszem a sálakat. Vagy de?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése