2018. január 21., vasárnap

Aprócska dolgok

Szeretek olyan üzletekben vásárolni ahol kedvesek velem. De nem ám úgy megjátszva mint pl a Deichmann-ban, hanem úgy igazából őszintén. Mert bizony észrevehető az, ha valaki kényszerből kedves.
Szóval ha Váradon vagyok, akkor általában benézek a Britani-ba. Mivel viszonylag nagy a választék, áttekinthetőek a termékek, s annak ellenére, hogy használt ruhás üzletként van számon tartva mégis tele van új, jó minőségű ruhával. Ráadásul kedvező áron lehet beszerezni márkás, kis, különleges  ruhákat s mégsem fast fashion üzlet.
A minap is bementem szétnézni egy kicsit. Igazából nadrágot szerettem volna venni, mert elfelejtettem betenni  a bepakolt szettemhez illő nacimat. Persze nem találtam sajnos olyat ami tetszett volna, viszont találtam egy vagi, kis fekete ruhát és  egy hozzá illő púder rózsaszín kardigánt.
Méretre jó volt a ruci, de a probafülkében pont arra gondoltam, hogy újra neki kellene kezdjek a 90 naposhoz...mert na.
De attól még örültem a legújabb szerzeményeimnek, hiszen a kis George ruhácska igen jó árban volt, pont A vonalú, ráadásul vadiúj.
Viszont ami a legjobb volt az egészben az az volt, amikor a kasszához mentem fizetni. Az eladónő kedvesen, mosolyogva, magyarul megjegyezte:
- Jaj olyan jó ez a kis ruha. Biztosan nagyon jól állhat.
Annak ellenére, hogy már akkor délután elég fáradt voltam, mégis jókedvre derültem és örültem, hogy végül benéztem a britaniba, s nem csak az új cuccaim miatt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése