2018. március 9., péntek

ramaty

Az érzés amikor amúgy is ramaty hetem van, és leszívja az erőmet a sok hülyeség amit magamra vállaltam de nem úgy sült el ahogyan terveztem, pedig én csak jót akartam mindenkinek...
S akkor ilyen állapotomban kell szembesüljek azzal, hogy valahogy kilépődtem az instagramról és akárhogyan próbálkozok sehogy sem sikerül belépnem, mert halványlilagőzöm sincs arról, hogy mi lehet a jelszavam ott. Pfff.
S akkor pont a napokban véletlenül laptopról csinálódott egy instás profilom, mert onnan is beakartam lépni de a facebookos belépésemmel ez lett belőle.
Tehát van új instám.
Elkezdem újból követgetni az ismerőseimet erre ezt látom:
  1. Na, nem baj. Sőt milyen klassz. Elkezdem követni magam és akkor az oda lementett képeimet megmentem legalább. 
  2. Bánaaaaaat, ekkor jut eszembe, hogy hiába kezdem el követni magam ha nem tudom jováhagyni a régi profilomon azt, hogy az újjal követhessem saját
  3.  magamat. 
  4. Most meg ezt telóról írom és valamit átakartam állítani, ami sikerült is, de közben meg valamiért elkezdte megszámozni a sorokat. :))
  5. De nem zavar már ez sem, meg semmi sem.
  6. Felülemelkedem, elfogadom. Ez van.

  7. Meg különben is...kaptam ma Klaritól egy kalssz kis mandalás ruhát, pont olyat mint amilyen neki van kékben, és milyen jó ez.  Kollegák vagyunk, és van csak színben nem megegyező, de máskülönbenteljesen egyforma ruhánk. <3

  8.                              

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése