2011. május 17., kedd

Rohanó idő

Felfoghatatlan, hogy mennyire gyorsan telik az idő...
Egyik nap a másik után elröppen hirtelen és így szállnak el a hetek és hónapok egymás után.
Rengeteg minden történt velem az elmúlt időben, többnyire rossz dolgok, olyanok amikről nem én vagy a párom tehetünk, viszont a kis fiam születése még ha nem is oldott meg mindent úgy ahogyan azt én a állapotosságom alatt valamiért hittem, de szebbé teszi és beragyogja az életemet.Neki köszönhetően tudom azt, hogy mit jelent boldognak lenni, és megtanulhattam azt is, hogy semmi sem történik véletlenül.Neki köszönhetően van erőm a mindennapokhoz, és neki köszönhetően értelmet nyert minden.:)

2010 október 25.-én mentünk Bélussal a szülészetre, mert már jócskán ott volt az idő a kis babánk megszületéséhez, viszont ő még ezt nem így érezte. Mivel nem indult be a szülés és Nimród le sem ereszkedett ezért császármetszéssel jött a világra: 2010 október 25.-én 15 órakkor.:d

a onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEggAOfwSPhm_78Q_9PEgfrVV0F4MULaH-A4fMmFggWrtkWITK2owxtDlzYgSNLeTmyol9Wm2KY63K7kAhjXKIah42oV52PuhCpG7_vMjXQYTvPV4hf5J0Hrhd4ux5VBO9LGHX-L-AJWiFRN/s1600/DSCN0017.JPG">


Mondjuk abból a szempontból jó volt hogy az utolsó utáni pillanatban tudtam meg, hogy műteni fognak, hogy nem volt időm felfogni azt, hogy mi is fog történni velem, ígyis izgultam, de nem is akartam a részletekre gondolni.Csak az lebegett a szemem előtt, hogy minél hamarabb lássam az én kicsi csöpségemet,15 órakkor kint is volt a pocimból Nimród de én csak 18 óra körül láthattam eléször és akkor is csak kb 10percre, hiába meg vannak szervezve felénk a dolgok. Gyönyörűnek láttam az én kis egyetlenemet a tejpor alergiától kijött csúnya piros foltok ellenére. 3500 grammal született kb 52 cm- el (mint utólag kiderült nem végeztek pontos mérést) és a két kis bedagadt szemei be voltak csukva .
Fájdalmas és nehéz nap volt, de mégis gyönyörű.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése