2018. április 1., vasárnap

Mindig megfogadom magamnak, hogy nem, többet aztán soha. Aztán elcsábulok, megpróbálom és nem sikerül.
Ma is pont így jártam.
Az a sok hülye recept a neten, meg a sütik és szép tojások amit mások posztolnak a fészen...a megfelelési kényszer, a nyomás hogy csak akkor vagy jó anya és háziasszony ha nemtommilyen csicsés sütiket tudsz sütni.

Tudom, hogy nem szoktak sikerülni, tudom, hogy úgy sem fogjuk megenni, tudom de még is megpróbálom. Hátha most másképpen lesz. Meg most tényleg nem szemre fogom kimérni a hozzávalókat, hanem majd kimérem meg minden. Plusz megnézek egy rakás tutorial videót is, hog biztosra menjek.
Mekkora lesz már,hogy pont választások előtt fogok képviselő fánkot készíteni. :p
Na meg Zoli is mondta kicsit viccelődve, hogy csak akkor jönnek Lacival locsolni ha valami nagyon krémes sütit fogok sütni (tudja hogy olyasmit én soha nem szoktam).
Nem baj, megmutatom én most neki is, magamnak is, sőt az egész univerzumnak.
Elszánt vagyok, kimérem, kavarom, kihűtöm, megint kavarom, állagát figyelem, sütőt melegitem a megfelelőre, kinyomom, berakom, sül, figyelem, figyelem, várom hogy emelkedjen, várom, na neeee, neeelapulj, nehogy szét merj lapulni, ne legyél már lapos, hanem magasodj légy kis csücsöri...


2018 április 1, húsvét vasárnap, ezennel ünnepélyesen megfogadom, hogy ezután soha de soha többet nem engedek semmilyen csabitásnak, és nyomásnak az ilyen béna, egészségtelen és különben is hizlaló krémes sütik sütésével kapcsolatban.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése