2010. június 19., szombat

:)

Most jöttem rá a jelszóra...ezért nem írtam eddig:P Hát nah.. van néha ilyen is.
No meg olyan, hogy az előző bejegyzésem óta már el kellett költözzünk onnan a jó kis helyről s már anyósoméknál lakunk, és építkezünk, hogy minél hamarabb meglegyen a külön kis kuckónk. S nemcsak miattunk, hanem a kis poronty miatt is, mert már 22. hete, hogy áldott állapotban vagyok:) És mindenkinek nyugodt szívvel állíthatom, hogy csodálatos érzés.Csodálatos érezni azt, hogy egy picike kis emberke fejlődik bennem, aki meg fog változtatni mindent az életünkben.
Tegnap voltunk nőgyógyinál és mivel az ultrahang közben pont alukált a mi kis babánk így nem tudta a doki 100%-an megállapítani, de azt mondta, hogy több mint valószínű, hogy kislányunk lesz. Szóval most nagyon örülünk...persze ha kisfiú lenne annak is örülnénk:D Csak jó lenne már biztosan tudni, hogy elkezdjek vásárolgatni neki édesebbnél édesebb kis ruhácskákat:) Úgy várom már:D
Nagyjából ennyi... azóta jött idén is a címeres vonat, megint volt június 4.-én trianon megemlékezés, szilveszter, karácsony, szülinap, minden ami szokott:) De izgalomba hoz a tudat, hogy októbertől minden megváltozik, és boldoggá tesz ez az érzés:)
Szerintem ez az élet értelme, ez által alkothatunk valami halhatatlant és értékeseket az amúgy monoton és unalmas életünkbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése